hellooo

ahaja blogga igen dåva!
Fredags: Vad hände då ?
Vi började med ett nytt klippsätt i skolan som jag redan glömt? haha. Tycker du var skit skumt men rätt blev det tydligen. Duktigt!
Marina kom till Växjö och hälsade på lite. Köpte jeans på stan . Sedan drog vi hemåt. Men sedan vidare mot ica för att handla lite. Justdet, vi "råkade" trampa in på donkan också. Så rätt liksom!
Så det blev chipsdejt med Marina eftersom en viss person inte ville komma... hmm... besviken blir man ju..
Lördag: Då var det stallet som gällde. Usch vad bra det gick. Hade Puma och ahh vi förstår varandra!
Hon älskar mig helt enkelt? Så det gick felfritt.
Sedan vidare ut mot Åseda och ätaätaäta. Måste fan banta.
Sedan drog vi vidare mot räppe där vi åt ännuuu mera. A.. måste banta ännu mera!
har inte riktigt kommit igång med träningen igen. Fucking snö !
Söndag: Soooova! Och äta lite till.
Har även PLUGGAT! Just det. PLUGGAT ! P-L-U-G-G-A-T! Den ni.
Fick även VG på ett frisörarbete om ni nu vill veta det. Fatta stolt!
Fan. Kom på att jag åt mcdonalds idag igen. hahaha !
Vilken jävla livsnjutare jag är! Usch .. mår skit! Får ut och gå en runda tror jag.
PLUS att i just had sex låten med AkOn dunkar runt i huvudet på mig.
Can't get it out from my head!
så jävla dålig ... Ge mig Familjen istället yoo !
Imorgon börjar idrotten halv 1 . & Då ska vi tjejer dra vidare till kulturama elr vad det heter för att dansa.
Så jävla grymt!
Nu ska jag ut med hunden. Sen blir det väl en och annan film att somna till!
pussss pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0