friday im in love

idag i skolan var det rätt segt, rätt flummigt, rätt .. liksom det är ju fredag ? haha friday im in love.. eller inte!
Och jag kom precis på att jag har en powerpoint som jag inte börjat på. FAN.FAN,
men.. det tar vi en annan dag!
Efter skolan drog jag ut på en liten joggingrunda. Sjukt jobbigt!!! Men kanske meningen? osäker där.
Har snart kollat klart på första säsongen av Gossip girl. Det är ju också sjuuuukt bra!
Har lite planer i helgen. Får se om jag hinner med allt!
Nu är klockan 00.17 och jag har fruktansvärt ont i huvudet så jag ska sova snart.
a vafasen vi ses väl ! ;)
Bilden nedanför kommer vara jag i sommar, i.af. kroppen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0