i love itttttt

'Kom hem från skolan nu. Frisörlinjen är verkligen något för mig!
Idag har vi fått våra dockor så vi satte genast igång att göra uppsättningar. Jag gjorde 2 uppsättningar. (Glömde ta bild) men det var i.af lockigt hår och sen 2 flätor på sidorna och lite tuperat här och var. Skit snyggt!
Den andre ni kan se här under gjorde jag på 20 minuter (stressigt JAA)
& precis innan detta hade håret varit lockigt så jag fick spraya vatten och kamma ut allt .. så nu ser dockan för jävlig ut!
I.af.. så gjorde jag 2 flätor på ena sidan och sen tuperade jag typ 4 lager under luggen och tog den åt sidan. Sedan försökte jag locka lite på som ni kanske ser men inte så lätt när håret är fullt av hårspray och aa.. ni fattar ..
Imorgon ska vi lära oss "läggning".
Kommer nog foto imorgon ! :D
blev inte så jätte nöjd med flätorna men var stressad som fan !

Kommentarer
Postat av: Marie | ♥

Sv: Okej så braa, är sjuk...:(



Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-02 @ 17:52:19
URL: http://mirrecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0