en vanlig tisdag

hellolololooo people!
idag gick dagen snabbt. Som vanligt.
Efter skolan gick ner på stan med Becca för hon skulle ta hål i örat, men de var stängt någon timme så vi skulle komma tillbaka lite senare.
Mötte då upp Isabelle och vi pallrade oss ner till växjö nya för att boka handledarkurs.. typ? haha
eller den första körkursen när man typ snackar?
Aja, sen gick jag ner till stan & mötte Becca igen.
När hålet var gjort cyklade jag hem och har gjort lite engelska och räknat några tal i matteboken.
Hehe, vi ska ju räkna 10 sidor varje vecka i matteboken. Idag på 2 & en halv timme räknade jag 2-3 sidor. Så jävla dåligt av mig. hahaha!
Imorgon ska jag hem till Emma för att baka till klassen, som vi sedan ska äta på fredag. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0