dö jävla benhinna

idag har jag varit i skolan från 8 till 2. sååå segt!
känner även hur förkylningen kryper fram. Ont i halsen och snuvig.
Hade inget att göra efter skolan så tänkte att jag kunde ut och springa nu precis innan jag blir RIKTIGT förkyld så sprang bara 3 km. Men har verkligen as ont i främre undrebenet dvs benhinnan . Det visar sig att jag har överansträngt mig + att jag springer ju både på asfalt och grus & det är ju inte ett dugg bra att springa på asfalt. Så nu har min syster tvingat mig att vila. Fyfan vad hemskt. Har suttit i duschen med iskallt vatten och spolat på benen. Nu gör det inte lika ont men innan.. aa.. helt sjukt vilken smärta! Men ska köra styrka de kommande dagarna om min förkylning inte blir värre. Förhoppningsvis kommer Marina och Ruth på fredag och gör mig lite gladare!
Och att jag är ledig torsdag-fredag gör det hela bättre :D
JAG HATAR MINA BENHINNOR!!
dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0