jahaaaa

btw, jag klippte mig idag. Inte så farligt faktiskt. Jaa , Saxar är onda ting.
Klippte typ .. vet inte? bort det slitna. Det var kanske 10 cm. Men mitt hår växer så snabbt så ahh..
de andra i familjen märkte ingen skillnad. Dem trodde att jag tvättat håret. HAHA .. javvisst!
Sedan ska jag ju till bangkok/hongkong i jul och håret växer ju snabbare i värmen så perfekt att klippa av lite i topparna! + att håret ser så mycket friskare och fräschare ut! Vill ju inte se Ofräsch ut ;)
Har ju som sagt inte klippt mig sedan maj -09, alltså typ ett & ett halv år sen!
så ja, det var på tiden! :D
Men nu har jag äntligen längden jag vill ha på mitt hår så jag är nöjd. Fast liiiite längre kanske jag vill ha?
ah somsagt . Man blir ju helt blind. ojoj vad jag babblar.
Godnatt
Just det ,
gissa vem som är ledig imorgon-onsdag!? Jooo , JAG !
Så jävla gött. Ska "skriva arbete här hemma" så ah. gött fan. Sovmorgooon!
+++ att det är snö ute. Så jävla kallt. Håller ni inte med?
Blir galen !!
Ovanför detta inlägget kommer massa bilder på Gillian zinser som jag avgudar något så in i bomben.
Vackraste och snyggaste människan på hela jorden !! Shit , och hennes kropp. Den är ENORMT snygg !
plus att hennes kläder är det underligaste men samtidigt skönaste jag sett! VILL HA ::JAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0