det vackraste jag vet'

igår var jag ute med min bästa kompis.
Min pärla, min söta fina vän.
Lika söt som sockervadd.
.
Lika het som solen.
.
Du är goare än glass.
.
För mig är du viktigare är jultomten på julafton.
Alla borde ha en sån som henne.
, Vi är så otroligt olika med vad vi gör , hur våra liv är liksom.
Men ändå passar vårt pussel så bra ihop. Det är fan starkt av oss att ha kommit såhär långt ;)
,
Men snart byter vi skola . Men bara för det ska vi inte skiljas åt. Ellerhur ?
Det kommer alltid vara vi . Alltid !
Och vad som än händer kommer jag alltid finnas här för henne.  Särskilt Grabb problemen !! ;)
Jag saknar henne lika mycket som sommarlovet!

kärlek åt- Isabelle paulina charlotte arnesson ! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hahahahah, därför du smsar helt random och frågar vad jag heter i andranamn ;)! Kan ju bara säga att jag hatar bilden.. Och så håller jag med dig! Du är fan ta mig det bästa jag har! Jag älskar dig, min andra halva :)<3

2010-05-16 @ 20:15:51
Postat av: lisette

hahahahaahahah jaaaaaa! pinsamt men aaa .....alla är ju inte helt felfria !

bilden är fett snygg arne? Helt sjuukt snygg!

annars skulle jag ju inte ta den ;) höhö fattar du väl?

pussss <3

2010-05-16 @ 20:58:42
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0