plugg!

bild sen höstas eftersom jag fortfarande inte fått min mobil(kameran) ... på lagning alltså!
.
Idag fick jag tillbaka mitt kemi prov , Precis Godkänt . Sån tur har jag!
Usch kemi är inte roligt , men fick också reda på att vi ska ha biologi i nationella. Känns lite bättre!((:
Imorgon är det dags för tyskaprov , och jag känner mig inte alls förberedd.
Kommer få gissa mig fram igenom hela provet antagligen .  Sen har vi engelska läxa också , massa grammatik(typ verb : run-ran-run. )
åh vad mycket det är !
Men nästa onsdag är man ledig !
Gött ! ;)
Hoppas jag får min mobil imorgon annars ringer jag telia för dem sa 10- 15 dagar. Gått 15 dagar imorgon? ((:
Men jag måste ha den!!
jaja , nu ska jag plugga ännu mera tyska sen kommer jag säkert somna .......
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0