<3

Idag var det matteprov , extremt jobbigt(för mig i.af.)
Usch , matte kan ta sig,fan!
Och på torsdag är det tyska. Jobbiga ämnena båda två och jag bestämmer mig för att plugga stenhårt inför de,
men vad gör jag? Joo , jag sätter mig vid datorn , tv:n, går ut och flippar ur. ....Shiit alltså!
Så förbannad på mig själv :O
Men det går verkligen inte att plugga. Jobbigt ju ! Ska ju vara lätt i livet(enligt mig)
Men nu blir det ändring , ska ta tag i det! Ska bara sitta vid datorn "lite" till  -__-
mhm.....blir spännande att se resultatet senare! NOT .
.
.
.
+
Att jag lyssnar sönder låten Human Frontier med Neo ,
typiskt miig , snart hatar jag den eftersom jag lyssnar på den verkligen HELA tiden.
fan

Kommentarer
Postat av: JENNY

va fin du är!

2010-03-10 @ 20:10:19
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Maryam

Söta? - JA! :D

2010-03-15 @ 18:29:38
Postat av: lisette

sv; haha Maryam är beautiful! ;D

2010-03-15 @ 19:53:42
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0