Open happiness

Helluu allihopa!
Sista dagen på lovet och det känns för jävligt,
de här veckorna har varit helt jävla sjuukt underbara! Men nu är det slut på sovmorgnarna & sena nätter, Nu ska man försöka höja betygen så man kommer in på frisör linjen .
Känner ganska mycket press men jag ska göra så gott jag kan!
Någon som går frisör linje som kan skriva en kommentar eller något om hur det är , och lite såna
grejer!? (:
I.af , dagen: Följa med susanne till ishallen , sedan efter det åka till öjaby.
Nu ska jag reparera mitt hår med en inpackning och efteråt lite facemask och bara haa det gött!
Sen blir det film tajm , men inte för sent ! :S

.
Någon som smakat coka-cola Cherry??? Riktigt god faktiskt , var lite skeptisk i början
men testade och den är inte alls dum !
.


hm....funderar på denna ? Det kanske blir lite för "slaskigt" med vanilj i också , !
Vet dock ej vart man kan få tag i denna:P

Kommentarer
Postat av: erica

mums! Favoritdrycken,:)

2010-01-10 @ 20:15:35
Postat av: Lisette

sv;ellerhur!=)

2010-01-10 @ 20:44:39
URL: http://justlisette.blogg.se/
Postat av: Marre

Åh vet du vart man kan få tag på coca cola-vanilj-burken?! Såldes ju för längesen.

2010-01-14 @ 09:05:43
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0