imorgon gäller det !

Nu börjar det dra ihop sig till stöten! Imorgon gäller det. Ska bli såå spännande.
Min syster och jag bestämde oss för att ha en utmaning och gissa vad den är!
Jo , vi har anmält oss till sångkurs Privat ofc(A* hahah xD
så snart kommer vi sjunga som änglar ,  (bered er på skavsår i öronen)
Riktigt tuff utmaning så det ska bli spännande ;D
Och bara så ni vet , kommer jag inte ha tillgång till dator när jag är i stöten så hör av mig på söndagen !
men om det är något är det bara att smsa ! Bombproppa(?) inkorgen med sms!
Tänkte börja packa ikväll men jag är sååå trött så jag gör det imorgon efter skolan , slutar kl 2 .
Have fun everyone !
see you on sunday , (:
kisses
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0