engelska och partaj

Engelska-uppsats klar, Så jävla gött.
Efter skolan gled jag och Ajla ner till stan för att köpa present åt Amanda.
Inne på partaj och hittar världens finaste .. haha ... hemligt.
Men man var ju tvungen att vara 18 så ringde min syster som ändå var på stan och sa att hon skulle köpa den. Hahaha.
Äh fyfan vad kul det kommer bli på tisdag!
Köpte ny skön tröja idag men bild kommer kanske imorgon. Eller på fredag? Eller lördag förresten.
äh , jag vet inte.
Wait and see!
Imorgon är det salongen som gäller. Love torsdagar och fredagar!
Läser min sjukt dåliga bok också. Så jävla ointressant.
Fattar ju inte mycket heller !
Nu ska jag kolla 90210 med en FET JÄVLA GODISPÅSE. DEN NI!
haha , hullet om magen är ändå borta imorgon på morgonen. Hahahaha , fett bra! :D
sov gott bitcheeees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0