bangkok hongkong

Nu har jag kommit hem från Bangkok. Klockan är 01.30 på natten här i hongkong och ska sova snart.
Min vecka har varit helt underbar. Helt sjukt. Idag är det exakt en vecka sedan jag kom till asien(alltså både hongkong och bangkok) Herregud, EN VECKA!
Började med att vi åkte från hongkong till bangkok i söndags vid typ 12-tiden. Tog bara 2-3 timmar med flyg. Så jävla härligt!
Kommer till hotellet som är jävligt fint. Fick inte ens trycka på hiss-knappen själv utan en som jobbade där skulle göra'tt . Hahaha !
Och jävligt snygg bartender jobbade där, så honom spanade man in.
Sedan resten av dagarna har vi legat vid pooolen, druckit fina drinkar, handlat som fan, svettats eftersom det är 35+ därnere, haft thaimassage+fotmassage varje dag, solat..,  sagt kap kon kaa + sawa dee kaaa(haha stavning ? ) varje dag. Hahaha , aa & mycketmycket Mera! .. så fan.. åk ner till bangkok. Så jävla billigt. Mentos för 2.50 svenska kr. Det kallar jag BILLIGT!
& en del thailändare är faktiskt jävligt snygga så dra inte alla över en kam! ;) och det finns en massa snygga svenska killar därnere!
Nu har jag 2 veckor framför mig här i min vackra stad hongkong. Det är här jag känner mig som hemma!
Så imorgon ska vi hem till en som heter mikael(var jäätte länge sen jag träffade honom) så ska bli kul. Han har tydligen flyttat in till centrala HongKong med takvåning OCH jacuzzii så bilder kommer nog!
Sedan är det julafton på fredag. Och nyår kommer bli bäst fan.
Funderar även på¨att komma hit till Hk i mars för MGMT spelar här och cella(min kusin) ska se konserten.
Men får se hur det blir med det!
Usch , saknar alla i sverige :(
Men vädret är tydligen dåligt. Haha kallt och snö. fyfan.
är så jävla sliten, så jag somnar nu!
godnatt FuCkErS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0