min helg

hej allihopa! nu hade jag tänkt skriva om min dag och vad som kommer hända de närmaste dagarna eftersom jag är så galen i massa randombilder som täcker hela bloggen!
Idag har jag inte gjort någonting typ `? varit med marina & sen  stack vi till Maryam en stund.
Imorgon kommer min bästavän Isabelle - hon ska vara min provdocka & ska testa en ny frisyr på henne!
Sen ska vi äta någonstans ... ta oss runt lite .. hahah Healthy people !!
Sen på kvällen blir det Utgång på stan (typ kolla the Ark) . Träffa folk ! I LOVE TO MEET NEW PEOPLE ! hahah
På fredag kommer marina hem från malmö , ( hon åker imorgon torsdag och ska vara där till fredag)
Hon tar med sig hennes kompisar Ruth and Henko . Trevligt !!! :D
Sen stan (karloskar dar )
På lördag blir det nog stan igen .... får se !
Nästa helg ska jag till stockholm och HANDLA med syster & pappa. Pappa & hans kompis ska springa midnattsloppet. nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0