my new room -----soon!

Igår var jag på ikea , köpte lite grejer till mitt rum som jag ska tapetsera om i vit färg, kommer bli galet snyggt!!
en klädställning följde med hem eftersom jag inte får plats med mina kläder i garderoben så jag tänkte att det kunde vara snyggt med de hängandes på den här? :D
Sen köpte jag galgar(till ställningen) , en gardinstång...lite såna pryler (:
Börjar antagligen tapetsera om 1-2 veckor ungefär.?
Uet och sprungit idag på morgonen efter min tråkiga förkylning och det kändes faktiskt bra bara att jag börjar hosta otroligt mycket när jag kommit hem. Usch ? Kanske inte är riktigt frisk ännu ....
Sen har jag legat i solen -gött!
Imorgon är det nationellt prov i engelska-muntligt. Ser faktiskt fram emot det här ?
snackar/skriver typ alltid på engelska så det ska nog gå bra!
Och på tisdag är det spexfoto . Isabelle och jag ska vara nördiga nördar-. Wohoo!
hahahah kommer bli galet kul , alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0