jeansleggings*!

stan idag och letat jeans , hittade dock inga , men sen fick jag syn på jeansleggings , så jag tänkte jag kan ju köpa ett par nya  , men vet ej om jag ska ha ljusa eller mörka ? eller ska jag köpa båda  ?
satt riktigt bra faktiskt (: Hjälp mig!!
imorgon i.af ska jag ner på stan med syster(noyouno.blogg.se) så får se om jag inhandlar ett par!
I.af , ute och sprungit idag på morgonen , riktigt skönt!
sen stan ,
kom hem , och då gick jag ut med Susanne,elias,elin och hennes kompis Amanda! Trevligt (:
jaha , Knappt en och en halv månad kvar tills jag fyller år!!
har fortfarande inte bestämt mig vilken mobil jag ska ha! Får letaa !!
Ska nog önska mig en ny skinnjacka också , and moneyyyy !!
skorna på bilden är riktigt sköna alltså ! Har aldrig haft så sköna skor förut !!! :D
typ bäst köp !!
ljusa?
eller ....
mörka ?
(orkade inte ta på mig dem*A) hah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0