tropical(:

hejhallå!
skolan idag , segt.
varit ute och sprungit med pappa 6 km , jobbigt men skönt efteråt så nu
har jag ont i kroppen !
har suttit vid datorn ett tag nu , och tänkte det , fan måste plugga biologi för
vi har prov imorgon , och nu är jag besviken på mig själv för att jag inte började tidigare för jag
fattade inte hur svåra grejer vi skulle kunna! Det tar liksom en vecka för mig att lära in något!
Men det är bara att hoppas imorgon , annars få det vaa! :P
just nu är jag extremt godissugen! fan vad gott det skulle vara!
Nån som kan komma hit med lakrits??
nu ska jag fortsätta med pluggandet!
nightynight (:
Lisette
<3
..
tropisk juice och pepparkakor , är man sötsugen så är man! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0