sexy bitch! :*D

hallå!
idag har jag städat typ hela förmiddagen ,
tagit bort dem här "stolparna"från min säng och satt dit träben istället ,
känns som jag har mera rum i mitt rum , det är ju så litet så nu känns det mycket bättre!
sen har jag varit och fiskat , tro det eller ej!
Det var dock inte min idé men det var fint , och kallt ! Men någon fisk fick jag inte:P
nu ikväll har jag tagit det lugnt ,har sovit en stund med,
ska ta en dusch nu och sen sovaaaa !(:
Nighty night<3
är inte hennes tighta "leopard-dräkt" snygg som fan ?
skulle döda för att få ha den , hah kanske inte till vardags men typ om man
ska till nåt fiint ställe?!? :D
fick precis en idé , ska man göra en sån i slöjden? haha !
SNYYYGGGT SOM FAAAEN SÄGER JAG BARA !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0