me and my guitar!

hejsan!
har inte lagt in något på ett tag men det har varit mycket nu på sistone,
stallet i lördags- hoppade ! förbannat roliiigt!!!!:D känslan att flyga över är enorm , !
visst , nu tycker nog endel som inte alls är hästintresserade att det inte är något särskilt ,eller, Hur kan man
bara tycka så???
Joo , jag ska säga er att det är en underlig känsla, man blir oerhört lugn av det och man slappnar av mera
känns det som! Jag tycker att ni som inte suttit på en häst och dömer ut folk som är i stallet och rider,
ni skulle banne mig sätta er på een!:P Jag lovar, ni kommer känna feelingen mellan hästan och dig!! (:
jopp , har jobbat med hemkunskapsarbete-vi ska inreda en lägenhet! ska lämnas in v.45 ,
så det är gott om tid!
idag åkte pappa till italien så man fick säga hejdå till honom! MEN säga HEJ TILL HÖSTLOVET!!!!! WIHOOO!
sovasovasovahandlahandlasova FFS !!!!!
ska handla lite tror jag,sova över i räppe och åseda,för min mormor och farmor bor i dem "stora" städerna hah  , byarna??
Jag har inte tänkt på det förut men dem kommer kanske inte finnas så länge till? dem kan bara försvinna helt plötsligt så nu ska vi umgås som tusan!
spelat gitarr idag , the script,beyonce,coldplay och massa såna! låter riktigt bra(A* ,
tittat på Bring it on - fight to the finish , 5.an alltså! Jätte bra!
OCH, jag kan fortfarande inte bestämma vilken helvetesjävlamobil jag ska haa!! :O
3 veckor kvar snart???? nu får jag skynda på som fan!
nu ska jag ta facemask,fotbad och bara koppla av ! All night long !(:
seeyaa ,beautiful!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0