iskallt !

, imorgon är det fredag , fyfan vad dagarna går snabbt!
fysik idag på morgonen,
efter det tyska prov , fyfan säger jag bara! Det var sån här hörförståelse och läsförståelse.
Dem pratar ju så jäkla snabbt så man hinner inte höra vad dem säger!
Kan bara hoppas att det gick bra xD
sen var det musik , vi ska spela och sjunga coverlåtar så isabelle och jag valde Let it be med Beatles , riktigt fin låt !
'engelska & titta på film,
äta , kebab med pitabröd , jävligt gott!!
SO med anders, jag tror vi pratar om kalla kriget , eller så har vi redan gjort det ,? Hah , sån koll har jag på läget(Y*
sen gick jag hem till isabelle för vi hade rast i en timma , så då satt vi hemma hos henne och chillade,
sen gick vi tillbaka till skolan och då kom jag på att jag glömt nycklarna hos henne ,
så efter elevensval (har textilslöjd) fick jag gå hem till henne ,hämta nycklarna,gå tillbaka till skolan och gå hem till isabelle och hämta cykeln , i regn,blåst och KYLAAA ! FAN vad kallt det är !!!!
Vinterjacka snart för fan !!!
och mina smexxiga vinterstövlar (A) hah !
nu ska jag ut och springa med pappa, kan behövas !
Sen är det matteläxa, och sen IDOL!!!
Tjejerna idag juuue!
jaja,
puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0