blowing!

hej hallå!!
igår kväll såg jag på flickan som lekte med elden med Isabelle på bio,
den vad O-K , men dåligt slut och lite läskig , hah , va typ en gång i filmen , flög upp ur stolen 3 meter !
hahaha !
Great ! (:
sen cyklade isabelle och jag till öster i det jävligt fina vädret , så vi var lite blöta när vi kom hem.
Kom hem till isabelle och myste med ljus och korv med bröd , hah bullens FFS<3 !
sen tittade vi på dracula film , jag tyckte den var spännande men isabelle satt med sin telefon , hah (:
fiinfint sällskap i.af !
sen sov vi Lite dåvaa ,
idag målade jag nere i källaren i ett rum , hah , det behövdes inte ens målas , men jag ville ha pengar ,
så 200 spänn har man tjänat idag !
fast nu e det bara 100 , köpt telia refill xD så nu e det bara att messa på igen , gratis sms !!!
ute och gått med isabelle också , i yrvädret! blåsigt ir vad?!!! :P
imorgon är det skolan , kämpakämpa !
vi kanske får so provet imorgon ? :D hoppas, INTE ! fyfan , får nog bara G !
Men nu är det té som gäller ! mhmmmhmm , gott !
Ny dag , nya tag , kämpa 9an ut , du är kanon<3
kärlek alltså(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0