new clothes.

Idag har jag, min syster och pappa varit i malmö och handlat lite =)
Men handlade ej mycket eftersom det är rea på typ allt snart.
Ikea va vi på också , men jag handlade ingenting där , för en gångs skull!
Påvägen hem var det hemskt , snöa och blåste som in i bomben så det var en 2 och en halv timmes
obehag (: Men ...det är ju sånt man får ta!
Kommit otroligt mycket snö så ska trippa ut och skotta (:
CiAoO!
<3
Den här skjortan blev det , den var inte så snygg helt vanligt , så jag knöt upp den.
Riktigt snygg ! (:
Om man envisas och ska ha den "ordinary" så ska det banne mig vara ett bälte i midjan!
Sen blev det en paljett-väst, inte så snnygg med linne men med en oversize-shirt eller spets top blir den riktigt
Kalasfiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0