Utkast: Jan. 1, 2011

gott nytt år alla kött och blåbär !! 2011 liksom. Fan vad tiden går. Det här året fyller man 17. Äcklig siffra. Vill ju bli 18 !
Nu är det så att min nyårsafton bestod av en massa näsdukar, nässpray och en jävla massa aniste.
Har varit sjuk sen i onsdags och hoppades att jag skulle bli frisk till nyår men icke. Men idag(lördag) så har jag ingen feber och känner mig som vanligt. Ack vad jobbigt.
I.af,  det här året har varit ett väldigt roligt och bra år. Liksom jag slutade gymnasiet och kom in på frisörlinjen med mina ynka poäng. Haha jäkla flyt alltså!
Jag har lärt känna en massa nya människor och tjejerna i klassen är bara för härliga. Shit vad jag saknar dem alltså!
Nu de sista dagarna på detta år har jag haft fruktansvärt kul. Hänt en massa som aah .. går inte in på fler detaljer men satan vad kul jag haft det.
& nu i decembermånad har jag hunnit besöka på bangkok och hongkong. Bangkok var ju hur härligt som helst. Fast fruktansvärt varmt.
Och just nu sitter jag här i mina kusiners as fina hus och tänker på hur bra jag har det liksom.
Stannar här en vecka till så ska inhandla allt jag behöver. Kommer på en massa i efterhand som jag ska köpa hela tiden.
+ att jag har ett nyårslöfte ! Det ni , haha trodde ni nog inte om mig. Jag har bestämt mig för att jag ska ut och springa minst en gång i veckan eftersom jag är så jävla tjock och bara äter och inte rör på mig. Men nu är det nya tag!!
Och har inte bestämt när detta ska börja men .. kanske.. typ.. när snön har smällt? haha eller något!
Just det, drömde om sådana godisar ni vet typ runda svarta .. haha finns i alla färger. Shit har varit utan godis i tre veckor. Usch , så när jag kommer till sverige ska jag köpa mig en fet stor jävla godispåse! De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0