bellaandtyrashoooow

värsta dagen i mitt liv. Vaknar upp av att det är alldeles ljust ute. Drar upp rullgardinen och får världens chock.
Det är ju snö överallt-Alltså, ÖVERALLT!!
Men så vid halv 8 tog jag min cykel och började sakta men säkert min resa till skolan. haha,
påvägen dit cyklade jag sakta som fan. Då plötsligt kör en tjej förbi mig i full fart. Tänker för mig själv att hon kommer ju ligga på marken snart om hon ska cykla så jävla snabbt.
Sedan när jag kommit en bit på vägen ser jag något ligga vid vägkanten. Hahah , då är det den här tjejen som tar sig upp och börjar traska iväg med cyklen , generad och ler lite nervöst när jag cyklar förbi. Haha , detta gjorde min dag. Skadeglädje? JAAA!!
I.af, tog en halv timme att cykla till skolan. Det är fan inte okej.
Varit i salongen hela långa dagen och klippt. Klippte mig även i fingret ( som vanligt) så just nu svider det lite. Fan..
Varit ute och sprungit en liten snabbis också.
Satte mig med arbete om frisör-yrket, typ lärling, gesäll och vad det innebär.
Kollade på lyxfällan också. Den tjejen var riktigt jävla skum. Handla kläder för tusentals kronor i månaden- NÄR HON INTE ENS HAR JOBB!!!
ja ibland undrar man vad vissa tänker med! hahaha ..  så jävla skön !! :D
Ska kolla på Bella&Tyra show innan jag somnar. Hoppas jag inte vaknar upp med snö imorgon.
Då får banne mig min Far skjutsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0