new room !

Idag har jag inrett mitt nya rum. Nya tapeter ...ja allt är nytt!
barbord och stolar från ikea , klädstången är från ikea , sängen är från ikea...haha allt från IKEA!!
usch , har hållt på med det här sen kl 4 och nu är klockan 23.32 och jag vill bara lägga mig men trofan vi har nationellt prov i biologi imorgon ...fanfanfan!
Är riktigt jävla nöjd med mitt nya rum & det är ju så det ska va.


här är rummet innan jag flyttar in alla möblerna. Ljust !


Här är precis när man kommer in i rummet.


fina älskade klädställning


+ barbordet <3


tapeterna på ena väggen , de andra 2 är vita.

'
pallade inte fönsterbräda så det får bli ...något annat? (:


ipod + LADDARN (;
NICE!!!
.
Nu ska jag plugga till fucking biologi prov. sen slocknar jag .... i mitt alldeles nya fina snygga bästa rum!

Kommentarer
Postat av: marina

OMGGGG DET BLEV JU SKIT SNYGGT JU !! hahah i love it <3 and im jealous !!! :D

2010-05-15 @ 08:01:31
URL: http://mainax.blogg.se/
Postat av: lisette

sv;hahahah yea , and in summer u will sleeeeeep with me in it ! ;) hähähäh <3

2010-05-16 @ 15:36:59
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0