18 december

idag vaknade vi vid typ 10 tiden. Gick upp och åt lite. Sedan bestämde vi oss för att åka in till hongkong centrum!
Så blev lite handlat. Två par skor och en STOOOR väska!
Wohooo . Fyfan vad jag älskar hk!
Blev även upptäckt av en modellagent för toni&guy så är hur excited som helst!!!!!
Och imorgon drar vi iväg till Bangkok.
För er som vill veta ska vi bo på "windsor hotel bangkok" haha och som är 4 stjärnigt.
Fatta vad grymt kul det kommer bli! Imorgon kommer Marina också. Hobn kom tyvärr inte med planet till zürich så hon tog typ ett plan från finland så hon är påväg hit!
usch vad jag saknar henne!
och btw, endel kines-killar är så jävla snygga! Helt sinnessjukt. Så jävla säkra med deras kläder och allt.
Hahaha dem vet hur man klär sig!!
nu ska jag packa lite så får vi se om jag tar med datorn. Tveksamt
, men aa. Semster! :D
pusss allihopa i kalla sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0