rihannaaaa

Fick i läxa från förra svenska lektionen till idag att skriva 10 saker man är bra på.
J'vligt lätt. haha eller inte. As svårt ju !
Kom på massa random grejer , typ skriva snabbt på datorn? HAHA
sant ju .
true true word word !
.
och nu ska jag läsa 295 sidor till nästa onsdag ( tisdag eftersom jag inte är här på onsdag) .
För det första : Boken är för j'vla dålig.
För det andra: Den är på ENGELSKA! , visst , är en jävel på engelska men palla läsa bok liksom.
Hatar att läsa. Och boken måste liksom fånga mig på första sidan, annars läser jag den inte.
Den här har inte fångat mig ännu. ( har kommit till sid. 39.)
.
Imorgon blir det jävligt gött. Engelska till 11.15.
Sedan vidare till stan med Ajla och Amanda.
så jävla kul.
A , sedan träffa syster och äta och kolla runt om jag hittar något klädesplaggg!
öhm.
A.  På fredag kommer Marina.
På lördag ska jag fira jul med farmor,farfar & mormor&morfar!
Myyyyysigt !
ciaociaoooo !
.
.
Dagens låt : Rihanna - skin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0