90210

Hello!
Idag har jag jobbat stenhårt i trädgården. 250 spänn ,  jotack!
Fick även veta att min kusin från hongkong(marina) ska flytta hit till sverige efter sommaren .
Dem kommer hit typ i juni och åker hem i augusti , och hon ska bara hem till hk i en vecka sen ska hon tillbaka hit till sverige . Hon ska gå på grennaskolan för det är typ internat där , men 3 år ska hon stanna här i sverige. Sjuuukt bra!!!:D
Vi funderar även på att åka till hultsfred i sommar för att se Familjen . Sjuuuukt bra!!
Har lite planer inför mitt rum också , tapetsera om och lite nya grejer!
Letar efter klänning också till skolavslutningen ..lite tidigt men tiden går snabbt!
nu ska jag börja på andra säsongen av 90210. höhö förvånade??
CiaO!
<3

Kommentarer
Postat av: Sofie Hellkvist

Vart fick du tag i andra säsongen av 90210? :D

2010-08-01 @ 21:03:58
URL: http://sofiehellkvist.blogg.se/
Postat av: lisette

sv;från internet ! ;)

2010-08-01 @ 22:55:35
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0