teeeee

-helloo !
Jag har inte skrivit något på ett tag nu men det har inte funkat att komma in på bloggen ,
men nu på morgonen funkar det !
joo ,
igår (torsdag)
då åkte jag till norremark med iisabelle för vi skulle leta praoplats , så gick vi i alla affärer som fanns där , men man var tvungen att gå på gymnasiet  , och vi går ju i 9:an , :P
så det blir till att praoa på ö&b , (: fiiint !
sen åkte daniel och jag till ica för att hämta ut ett paket ,
och hon i kassan bara , ojojoj vad dyrt det var  , kostade typ 2200 någonting , och hon ba,
jaa ni skulle ju kunna gå ut på en romantisk middag istället , och daniel (MIN BROR) och jag blir helt chockade och bara , vafan säger hon ?
hahah och hon i kassan blev helt tyst och tittade på oss fram och tillbaka medans min bror skriver under något ,
sen när vi går därifrån  börjar vi as garva , hon trodde typ vi va  tillsammans !!! USCHH ! MIN BROR !!!
HELL NOOO :I
hahah jag skulle sagt  såhär till henne , Naee det passar sig inte , daniel vill nog inte ha med mamma på middag !
HAHAHAHAHA fatta chock hon skulle få  ,att jag vaa mamma till daniel ,
visst det positiva är ju att hon antagligen inte tycker vi är så lika fast vi är syskon , och det e skönt för jag vill inte va lik honom , hah ta inte illa upp Lanne ! (:
men sen liksom , ofta man säger så ? :O
hon har väl ingenitng med det och göra , och sen är han ju min förbannade BROR !!! BROR !! inte min son , eller min maaakkeee!! HAHAHA ,
men det vaa lite kul faktiskt , men kärring e vaa hon är !!! :O
jaja , gott skratt förlänger livet , så nu lever jag lite till ! HAHAHA xD
Senare var jag ute och sprang 6 km med pappa , det var jobbigt men jag kämpade på ,
för alltså om jag skulle stannat , då skulle de bara vara jobbigt att komma igång igen .
och sen när vi kommit hem skulle jag bara vara besviken på mig själv , så jag var riktigt nöjd när jag kom hem :D
NU , sitter jag och dricker te , inget annat , för vi har hemkunskap nu på morognen och vi ska göra frukost ! :P
ush hade världens konstigaste dröm inatt  !!! :O
jaja , jag får skriva lite till sen ! Om det funkar komma in på den här sidan xD (:
puss
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0