stan och New moon.

Efter skolan igår åkte jag och pappa till stan , först fixa tårta till söndag(släktkalas)
Sen vidare ner på stan och leta jacka till pappa , det var ingen skinnjacka som passade så vi köpte den här
jackan! Visst är den fiin? Innan vi åkte till stan hade pappa bestämt sig och var såhär jätte bestämd att han inte skulle köpa något! Men , när vi stod i affären så säger han helt plötsligt Den var ju faktiskt fin! hahaha ,
och han är sån som "får ont i huvudet" av att gå på stan , och han tycker det är fult om han ser det hänga p¨å galgen men jag sa att han skulle prova den och nu älskar han den ! Kanske ska bli sån här stylist??
Fett kul att styla folk!
sen köpte jag ny foundation för min har tagit slut , drog till systemet och handlade massvis!(:
.
Sen blev det bio! :D New moon , fatta vad bra den vaa! Men ettan är ju klart bäst men liksom sista repliken i filmen , usch vad bra!  Jag fick jätte många tårar , fatta vad känslig jag är! Det är ju så himla bra spelat alltihop.:P
Ni som inte sett den, SE DEN! Jag lovar! Den kommer inte göra er besvikna.
*
Nu är det dags för stallet och jag har jätte ont i halsen Men jag SKA till stallet! Punkt slut , envis kan ni säga att jag är men jag SKA till stallet!(: Fixa till kalaset som är imorgon , sen ikväll blir det kanske åka skridskor.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0