it's getting better(:

Hejsan!!
Idag mår jag mycket bättre. Fortfarande lite snuvig men annars är det finemang!(:
Det var efter sprutan i torsdags som jag började få ont i armen , det blev ömt och jag kunde inte sträcka ut den.
På fredagen kände jag ingenting på morgonen bara att armen var lite öm. Jag var inte med på idrotten för jag var förkyld och hostig. Och det var på första lektionen jag började må dåligt , det snurrade och jag hade extrem huvudvärk , som att någon höll ett band runt huvudet och spände åt som fan. Riktigt obehagligt!
Vi hade 5 lektioner den dagen och sista lektionen hade vi nationellt prov i svenska, så jag kände att jag var tvungen att vara kvar i skolan . Efter skolan var jag jätte varm och det kändes verkligen inte bra så när jag kom hem tog jag febern , 39.86 typ? Feber hade jag gått med hela dagen så jag tog alvedon och satte mig vid brasan , och sen var jag ju förkyld också så jag mådde ju sämre! Somnade och sov i 3-4 timmar , kändes genast bättre men jag tog det lugnt på kvällen , Idol såg jag! Synd att mariette åkte ut men Tove är ju kvar så det är lugnt! ;D
Funderar på om jag ska skita i stallet idag men det är hoppning idag och sen är det bara 3-4 gånger kvar så jag vill gärna gå!
Ska ta en funderare,
mamma och jag har börjat julpynta lite och självklart kommer spotify till användning , julmusik på högsta volym! :D
Julen är nog den finaste tiden på året , (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0