rain,rain,rain ...

idag vaknade vi kl 10 , & så smsar jesper att vi ska komma till honom och bada , haha
så vi gick till honom och spelade playstation & sånt,
sen kom martin och då skulle dem ner på stan typ och fixa ngt så marina,marcella och jag
lämnades ensamma i jesper hus ^^
hahaha det var kul,
men sen kom dem tillbaka & då badade vi i regnet ! Härliigt "
sen  efter 5  timmar hemma hos jesper kom jag hem , och då bad jag min pappa lägga in pengar på mitt kort,
men då börjar mamma rabbla upp om mattan jag köpte på ikea, att jag ska betala den ,
och den kostade 350 spänn , och inte nog med det , jag är skyldig henne 250 spänn från kosta oxå !
(trodde hon hade glömt det)
så nu har jag inga pengar kvar, fast jag behöver till telefonkort,
så denna bilden från min mormor & morfar i åseda passar bra, för allting är väldiiigt mörkt för mig,^^
och imorgon ska vi till karlskrona, och nästa vecka till ullared,
asså hjälp miig !
vad ska jag göra ?
för nu ska jag ut och tvätta alla våra tre bilar , sen tänkte jag klippa gräset också !
och sen ska jag riga farmor och fråga om jag kan tvätta deras 2 bilar + farfars jobb -bil,
helvete vad jag får jobba för pengar nu alltså !!
:O
jaja ,
pusss ir nt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0