nail och iphone!

Tänkte berätta lite om vad jag gjort dem senaste dagarna.
Lördag: Fest hos Martin, så drog dit med Marina! (: Har även övningskört.
Söndag: Typ inget? Min syster gjorde mina naglar så nu har jag lösnaglar. Jätte fint blev det!
Har även bytt telefon med min syster så nu äger jag en IPHONE!!!
Yes , men ska ändå köpa en iphone 4 i jul ! haha ..
Igår var jag i idrottshuset och spelade badminton. Senare på kvällen var jag på hockey.
Idag : Just nu sitter jag och suger på en klubba och skriver på ett svenska arbete. TRÅKIGT!!
Lektionen slutar om typ en timme. Skönt som fan.
Sedan hem och kolla på 90210 avsnitt och Vampire diaries. Såå skönt!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0