sjukt dåligt mår jag

Okej, då var förkylningen här igen. Sjukt dåligt mår jag. Fan vad hårt det tar på en. Har käkat lite torr lasagne idag. Sen känner man ju inte någon smak på skiten, så onödigt att äta då ju. Så har fått tips om att "Anis" te (anis = finns i kryddhyllan på närmaste ica - he:he) , löser det mesta. Så idag har jag suttit med tekoppen i högsta hugg.
Måste bli frisk till Lördag.
Födelsedag och modell för öppet-hus(Johnbauer) så kika förbi där mellan 10 - 2 !
På lördag eftermiddag ska vi fira farfars födelsedag och på söndagen ska vi fira min.
Yayy !
+ att jag tycker faktiskt det är riktigt jävla mysigt med snön som faller just nu utanför mitt fönster.
Snart är det jul. Fast sol, bad och värme för mig då!
Thailand - så jävla oslagbart! Det ni. Och sedan till & shoppa järnet i hong kong. And ... PARTY EVERY DAY!!
Funderar på att krypa ner i sängen och kolla på någon tråkig film.
Ni får ha det så jävla bra, ni som är friska. ... Fuck you !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0