shoppat

Här är en tråkig bild på mina nya SNYGGA jeans(::
Se inte så bra men det är sådana modellen har, om ni går in på ginatricot hemsida!
Nya mascaran , Max factor!
And the new bed! 120 CM , FAN VAD GÖTT :D
Äntligen en riktigt säng , istället för gamla 90 cm (:
Ikea<3
.
.
Usch , datorn kommer typ att bryta ihop eftersom jag har en "fejk" windows eller nåt?
Och den kommer typ sluta fungera om exakt 5 timmar .
Min bror ska försöka fixa till datorn imorgon ,
Och ska försöka få ihop bilder även fast jag är mobil -lös och Kanske datorlös!
usch och fyyy !
Kemi plugg nästa--->

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din måltid imorgon? (se bild!! ) http://emelieohlsson.blogg.se/images/2009/tallrik_63132562.jpg

2010-03-05 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0