Nya tröja!

Här kommer bilder på tröjan jag sytt själv.
Paljetter på ena axeln också! Jäkla jobb men riktigt snygg blev den! :D
.
hahah , det roliga var att när min mamma kom hem från jobbet i fredags , då hade jag ju på mig min nya tröja.
Det första hon sa va :Åh vad snygg tröja, vart har du köpt den.
Då tänker jag efter lite . Fan vad bra jag är, hon tror att jag köpt den. Så min pappa kommer och säger:
Mari! (min mammas namn) TYCKER DU VERKLIGEN ATT DEN TRÖJAN VAR VÄRD 399 KRONOR????!!!!
Mamma bara tänker efter , och sen blir hon sur och bara: Lisettte ! Du vet att du inte får handla upp dina pengar bara sådär för en liten tröja. Du måste tänka dig för innan.
Då börjar pappa och jag gapskratta och bara , HAHAHA Jag har ju sytt den. Och hon blev så jäkla chockad!
hahahah , så jao , Jag är riktigt nöjd med tröjan! hahaha !
Funnny! ;D
.
Okey people, nu drar jag till gamla goa Åseda(en liten by ...öhh om det ens räknas som en by? )
för att träffa mormor&morfar.
Sakna mig inte för mycket! ;D
Peace.
<3

Kommentarer
Postat av: Queen

fin tröjja!

2010-03-14 @ 14:47:25
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: lisette

sv; tack(:!

2010-03-14 @ 17:14:16
URL: http://justlisette.blogg.se/
Postat av: Maryam

snygg tröja :)

Du måste ju vara as duktig :D (Y)

2010-03-15 @ 18:25:03
Postat av: lisette

sv; Taaack! Det blev ju tillslut en tröja , efter massvis av fel (typ råka sy armen uppochner)

Men jao , jag är nöjd! :D hahha!

2010-03-15 @ 19:55:11
URL: http://justlisette.blogg.se/
Postat av: Maryam

ahaha om jag hade försökt att sy en tröja, hade det nog slutat med typ en vante elle nått :D

2010-03-16 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0