mobilen is back!

Idag har dagen gått rätt snabbt  eftersom vi haft nationellt prov i engelska typ 3-4 timmar?
Läsförståelsen gick bra men -Hör gick sådär.
Dem pratade snabbt och sen var det någon kille som mumlade sig igenom texten så man inte hörde någonting.'
Men som sagt" Nationella är bara en chans till höjning, oftast inte sänkning" så får väl gå efter det.
Och det ser nog ganska bra ut (:
Imorgon är det leos lekland som gäller med Lillkusinen ,
tackgode gud för att jag fått tillbaka min mobil! :D
Yes , så nu smsar jag snabbare än vinden!
ohyeea!
BTW : har ny låt på bloggen , (den första som spelas när man går in här)
Hörde den på 90210 och tänkte att jag bara var tvungen att ha den, så himla fin!
time to spend some time with the cellphone and make some music-lists! ;D
kisses
<3


Kommentarer
Postat av: Maryam

söt tjej :D

2010-03-17 @ 18:39:33
Postat av: lisette

sv;haha självförtroendet är på topp! :D

sötnos" <3

2010-03-17 @ 19:47:26
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0