måfan ta den som gnäller på att det är för varmt i sommar !

skjorta - ginatricot 199;-       .....  Tofflor - skopunkten ... hahaha !
Något riktigt fruktansvärt har hänt. Ni kommer inte tro mig,
det är som en mardröm, jobbigt & irriterande !
Visst , det går att försöka undvika det men det är inte alltid det går ....
......
Jag har blivit FÖRKYLD!
Känns som att hela påsklovet är förstört (visst det började idag & går antagligen över) men ändå!
Hade lite feber idag på morgonen också , huvudet bultar och mensvärk på den! Helvete.
varför just jag ?
I.af , idag kommer mina kusiner till Sverige , så ska ner till stationen vid 7-tiden.
Sen blir det till och hämta kinamat(haha så dem känner sig som hemma)
Och på söndag blir det till att sitta i en bil och dregla , för då är det SÄLEN som gäller!
Får börja packa imorgon , tråkigt men det är ju sånt som hör till.
Köpa en fet stor godispåse och maaaassvis av tidningar. Då kanske jag klarar mig?
+ fett mycket med näsdukar&nässpray ...och bindor ,
fan vad jobbigt ! shiit .
Pissed of right now ! :O
Men nu när mina kusiner är här i sverige ska det talas engelska så det smäller om det. !
Visst , kan redan prata jätte bra(HÖ-HÖ) men alltid bra att träna ;)
ÄLSKA VÄDRET , Typ 20 grader och solsken! HELT SJUUKT EFTERLÄNGTAT!
jaja ,
see yaa !
xoxo
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0