hair !

Närbild på Face. Tänkte bara visa frisyrer,
på vänstra sidan har jag lockat med plattången, och på högra sidan har jag bara riktat plattången
åt ena hållet så det blir så.
Imorgon blir det nog den högra sidan. Enkelt och snyggt!
Idag fick vi tillbaka tyskaprovet. 103,5 fick jag! Och 110 vad VG så jag har höjt mig ganska rejält för sist fick jag typ 71 och 70 var G. Så jag är nöjd att det går åt rätt håll!
Idag kom min farbror och kusin Mark . Marina och marcella(mina andra kusiner) kommer om 2 veckor istället för dem hade skola så var tvungna att stanna i hongkong ett tag till.
Men kul att lillKusinen kommer ! (:
Imorgon är det nationellt prov i engelska. Det jag fasar över är hörförståelsen. Usch ,
alltså det är ju inte svårt att förstå en film på engelska eller prata med någon på engelska.
Men på proven så hör man liksom inte det går så snabbt och svaret ska ju vara HELT rätt , inget ungefär. Haha !
Men nu ska jag fortsätta med avsnitten av 90210 , är på typ 14? Och det är 24 kvar !
OhGod!
Wish me Good luck for tomorrow! I Will need that! ;D
see ya
< 3

Kommentarer
Postat av: linne'a

gud vad fint hår!

2010-03-16 @ 15:24:38
Postat av: lisette

aw , tack! (:

2010-03-16 @ 18:38:12
URL: http://justlisette.blogg.se/
Postat av: Maryam

jättefint hår :)

2010-03-16 @ 19:58:50
Postat av: lisette

sv; Tackk maryam , helt underbar är du! <3

2010-03-16 @ 21:45:47
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0