converse - All star !

'
Hello!
Fortfarande inte fått min mobil , men kom på idag att han som jobbade i Telia affären kanske menade 10-15 ARBETSdagar och inte Dagar! (: Så nu har det gått 12 arbetsdagar. Borde komma ett sms snart , tycker jag!
Tyska prov i skolan , gick sådär , har typ ingen koll alls vad jag skrev? Och sen skulle man översätta meningar , shit alltså. Riktigt dålig på tyska , Bra uttal men liksom glosor och sånt här är ren lögn att lära sig!
Har börjat titta på 90210 - serien(den nya - ej äldre versionen!) eftersom min kusin tipsade mig.
Och jag gillar det faktiskt! Perfekt serie för dig som gillar tonårings-serier, (alltså tonåringar som roll )
Men inget slår Vampire diaries + True blood!
Ikväll visas ju vampire diaries men jag har redan sett alla avsnitt fram till 14 , så nu väntar jag till den typ 25 mars? För då kommer avsnitt 15 ! :D
Efterlängtat!
Till imorgon har jag inga läxor eller prov , så ikväll har jag kunnat slappna av rejält. Jag har t.o.m hunnit titta på 90210, Har jag inte hunnit annars!
Men nu ska jag ta och se lite till av serien sen lite sleeptime ! ;D
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0