row-row-row your boat

idag kom mina kusiner från hongkong till sverige. fyfan vad lycklig jag är just nu. Massa grejer vi ska hinna med!
hon hade även med sig presents just for me. Ett par leopardshorts, raybans, 2 aaas fina armband & en I<3HK tröja som vi klippte sönder. Så jävla mycket snyggare nu !
blev grillning sen drog vi hem till jesper & hängde med honom, martin & olle!
sen hem en stund. Kusinerna åkte hem till räppe & jag följde med martin , jesper & olle (haha)
ut till evedal där vi åkte med martins finfinabåt. Så jävlans härligt! Sjuuukt kul !
okeyy people. Köp båt !!! so worth it ,
hoppade från båten, simmade in till land och soft som fäen !
fyfan vad lycklig jag är !
super väder hela veckan ska det bli , får hoppas det blir så också  ! =D
ha en goo natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0