cash

hemma från sommarstugan . Alltid mysigt att komma bort lite men att ha en sommarstuga som läcker in vatten , massvis av kryp , ingen värme? ah hjälp mig . Men nu är jag hemma.
i måndags följde jag med min lillkusin mark och farmor till barnensgård ( visst , fick 200 spänn för att följa med) så varför inte ! hahaha YEAA!
idag åkte vi till karlskrona där jag handlade lite . kommer nog upp bilder en annan dag !
justdet ja! Ska fixa en ny header så ni får se om ni hittar lite ändringar här på bloggen de kommande dagarna!
Och ni som undrar , jag blir helt galet glad av att lägga upp random bilder så bloggen kommer innehålla -fördetmesta- bilder på modeller & alltmöjligt! I Like!!! (*
ciaO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0