first schoolday - what a joke ´---'

Första dagen i skolan;
Jo , jag kom upp idag på morgonen, visst trött var man ju, Men nu ska jag kämpa!=)
Har varit en lugn dag , vi körde på som vanligt med lektionerna bara att vi softade en aning.
Information om stöten , Det börjar närma sig och det ska bli fantastiskt roligt!:D
Sen blev man utvald som handledare eller någon sån shiiit , fyfan !
Men man får väl dra sitt strå till stacken ´---'
Efter skolan åkte jag till farmor&farfar.
Nu ska jag ta en dusch och sen se en film som vanligt på kvällstiden(:
*
cIaO !
kisses<3

Kommentarer
Postat av: fanny

Kul att du ska till stöten! ´)

//fanny

2010-01-12 @ 18:55:12
Postat av: Lisette

Ja det ska bli riktigt roligt! :D

Längtar!

kram!<3

2010-01-12 @ 19:00:29
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0