frääsigt!

Haft lov i En vecka nu , riktigt skönt! Men har varit väldigt upptagen. Varit hos mormor ena dagen- farmor andra.
Sen har jag varit i Helsingborg - Väla centrum och Malmö -Ikea.
I Malmö köpte jag en ny säng, 120 cm ! Fett skön .
Kom hem vid halv 12 tiden på natten , usch , det var riktigt jobbigt att åka , sov halva vägen.
Dagen efter(idag) så satte jag upp sängen och grejade.
Sen uppkom endel problem, hade köpt fel storlek på täcke, sen var jag tvungen att köpa till något lakan? hahah massa grejer.
Så har fixat till det idag!
Jag lovar, imorgon kommer bilder!
Har även köpt ny mascara och jeans. Bilder imorgon alltså.
Puss!
ha det bra.
<3
.
song of the day:
Leona lewis - i got you
MGMT - kids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0