gradering

Skissade min drömfrisyr i skolan och fyfan vad nöjd jag blev med denna.
Snaggat på sidan och lite lagom vågigt.
Haha , fan vad nöjd jag blev med bilden.
Lite likt mig ( eller? ) ;) hehe ..
..
Just det ja! Firade Jul idag hemma hos farmor&farfar + att mormor-morfar kom dit.
Så nu har jag ännu mera pengar! HAHAHA
Så jävla bra :D
Igår (Fredag) blev det lite klippning förstås. Vi skulle klippa s.k. gradering och det blev riktigt bra. Jag själv tycker inte att det är särskilt snyggt med så uppklippt där bak, utan lite tunnare. Men det är ju riktigt snyggt med längre toppar framme vid ansiktet och sedan kortare och kortare där bak.
På dem som passar i det ffs!!!!
.
Håller på att läsa en bok på 300 sidor, PÅ ENGELSKA! Som ska vara klar till onsdag( då jag inte är här) & då ska vi göra muntlig redovisning att typ spela in i mikrofon, så ska läraren lyssna på det senare.
Så jävla kul ju.....
Är en jävel på engelska så inget problem. Men tror jag måste göra det på tisdag. Fan måste snacka med Amra om det här.
OCH jag har inte ens läst ut boken. Är på typ sida 65 eller något?
bra lisette .. jätte bra !
.
Men en ännu bättre sak är att Erika ska tydligen till bangkok på torsdag. Och jag ska dit på söndag.
Så ska hålla utkik bland alla turister! haha

Kommentarer
Postat av: c

SNYGGO :D

2010-12-13 @ 18:49:54
Postat av: lisette

DU ÄR !!

2010-12-13 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0