bodaborg(Y)

idag vaknade jag av att tobbe smsade miig ,
frågade om jag var vaken , och det var jag ju, självklart(A)*HE HE*
senare åkte broder , jag & tobbe till bodaborg , haha enda människorna på hela placet ,
och vi tänkte det ,jamen visst vi kommer klara varenda bana , MEN dem hade gjort
om allt , fan tänkte vi , hahah så , kom inte ihåg hur många vi klarade , men det var en heldel (Y)
hahaha ,  fett kul var det ! dagens träning ^^
sen gjorde vi våfflor , (köpte färdigdeg på ica) skiit gott ;) tack tobias för tipset!
ikväll är det idol, spannung!!
Ska fråga brorsan om han kan skjutsa miig till donkan , blev jävliigt sugen på glass !!! ;D
hah , det är jag värd !!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0