Väskor

hejsan !
jag hade tänkt lägga ut lite bilder på mina älskade väskor!
liksom , jag lever för väskor. Dem är mitt allt! (:
jag kanske skriver en rad eller två om dem. :P
den här fick jag av min kusin marina när jag var i hongkong.
för vi skulle åka hem och då ville jag köpa en sån här för min kusin har den,
och då sa han att jag kunde få den här av henne! blev naturligtvis glad !
så den betyder mycket för mig !(:
Den här köpte jag på H&M i hongkong .
Secondhand väska men den luktar skinn , eller ja, ni fattar , så den är riktigt fin.
SVEA - väska köpt på bikeforfun för 500 , perfekt om man ska träna eller utomlands/resa.
väska från ginatricot
. Hade den på ett bröllop , snygg!
min låda med väskor (:
Det är en hel del bara att jag plattat ihop dem, Sen hänger några på min dörr, Sen några i garderoben , Sen några som bara ligger på golvet ! HAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0