JB Frisör ?(:

Hellu !
igår var isabelle hemma hos miig , själva va vi så det var fest !;D
skiit kul !
sen vid 8 -tiden stack vi hem till jesper och såg idol , sen kom martin och då spelade vi rockband ,
vid kvart över 2 - tiden tänkte isabelle och jag att vi skulle hem och sova för det skulle vara öppethus
på gymnasieskolorna dagen efter 10.00 , så hah , vi har nog sovit 5 timmar inatt ? :P
i.af , varit på gymnasieskolor idag och jag är riktigt sugen på Frisör - John bauer! Jag tror det skulle passa mig.
så nu ska jag jobba som tusan för att få upp betygen så jag kommer in!!! Kämpa på !
stallet lite senare efteråt(:
senare tittade jag på mobil , och jag hittar ingen som vanligt , jag e fan otrolig  , och det är 3-4 veckor kvar tills jag fyller år!(:
här kommer lite bilder på kjolen jag gjorde i slöjden , blev riktigt snygg men jag är dock tveksam om jag kommer använda den! xD
mitten på mitt ben här ovanför är ett blåmärke för en häst sparkade till mig på något jädra sätt , PAIN !!!
visst är den check ? :D
HAHAHA check* är rätt nicee (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du inte ge mig beröm för alla blommor som fanns överallt i Lsadan huset då där Florist och Frisör är ?;)

2009-10-20 @ 22:24:21
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0