Louisvuitton!

Nu kommer bilder på mina louis vuitton väskor , som jag är oerhört rädd om !
(de flesta är fejk) :P
Den här köpte jag i Bulgarien , jätte fint gjord!
Den här söta väskan köpte min mamma och pappa i bangkok , och jag ska inte säga priset :O hehehe..
Pennskrin jag köpte i bejing .
plånbok som jag fått av mina kusiners mamma. Den är däremot äkta men hon hade två så jag fick den här i julklapp(:
Ännu en väska som jag fick av Magdaline, äkta den också!
liten väska , Äkta!
Plånbok som jag fått av min snälla mamma (: vet inte riktigt om den är äkta? Fiin är den i vilket fall som helst!
Chanel plånbok som jag fått av mamma. Jätte fin , men rätt Antik ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0