Amor vincit omnia!

hejhallå(:
stan idag med världens bästa.
köpte ett rosett-spänne :P gulligt värre!
jag är väldigt sugen på att köpa ett par gina-jeans med hög midja! jätte fiint,
sen är det extra fint om man anser sig ha stora höfter , framhäver dem bättre(:
efter stan har jag suttit och tittat på En riddares historia, lika bra varje gång.(A
som ni ser har det blivit lite ändringar, headern och bakgrunden, riktigt bra av mig ! Har
aldrig gjort det förut så det tog ungefär 4 timmar xD fyfan !
men jobbar med en ny header för den nu blev inte så jätte bra.
ändrat ordning på låtar , och en & annan ny låt !(:
har ni hört låten Sushi med Kyle Andrews , blir så väldans glad av den!;D
imorgon kommer pappsen hem,
städdag imorgon innan och lite sånt!
men jaa , det var väl allt!
Vad tycker ni förresten om den "nya" bloggen-startsidan(:
den känns "kladdig" men ska fixa lite en annan dag om jag hinner.
Godnatt (:
vad tycks? (:

Kommentarer
Postat av: marinaa

your hair is so sexy ! i want it ;) its so long now !!! haaa saknar dig ! och jag kan inte sluta tänka på dig ! <333

2009-10-29 @ 02:28:04
URL: http://marinax.blogg.se/
Postat av: Lisette

sv; haha omg mariina xD

det har växt en bit , jaa!!

i miss you to , bby! see you in mars<3

2009-10-29 @ 09:42:09
URL: http://justlisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0